Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-02-10

Aldrig mer spinning...

God kväll, vänner!

Idag så åkte Frida, Linda och jag till Borlänge och åt mat. Målet var dock att jag skulle vara på jobbet en dryg timme. Trots vård av barn. Frida är dock så pass mycket bättre nu att det kändes okej och det där mötet jag skulle på kändes väldigt viktigt. När jag var på möte så var Frida och Linda iväg och handlade.
Lunch på IKEA.

Vi åkte sedan direkt från jobbet för att hämta Filip och Ebbah på fritids. När vi kommit hem så bakade vi (mest Linda) bröd och sedan så tränade hon...

Efter klassiska tacos följt av godis för barnen så var det min tur att träna. Linda hade frågat om hon fick knåpa ihop ett träningspass till mig och jag råkade säga ja. Det lär ju aldrig hända igen för fy fasiken så jobbigt det var...

Fotograf och slaktare: Linda.

När jag gnällde och klagade över hur kort vilan var och hur jobbigt det var så sa hon bara att det här brukar dom köra på spinningen så det var ju bara ett vanligt spinningpass. Så nu har jag bestämt mig för att aldrig mer köra spinning. Nu brukar jag ju inte heller göra det, har varit med på ett spinningpass i mitt liv och kände väl att det inte riktigt var min grej bara.
Alltså jag var stum från ungefär minut 13 och passet varade i 83 minuter... Så jag är rätt krispig nu.

Bra pass ändå och nyttigt att köra något annat än det som finns innanför boxen. Ser fram emot en god natts sömn och lite utomhuscykling imorgon!
Foto: Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar