Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-18

Söndags söndag

Hej kära vänner!

I morse vaknade jag först en gång och sedan vaknade jag igen. Linda tassade upp med Frida vid första uppvaknandet så jag fick sova ett tag till. Har fått ihop två nätter med bra sömn nu, så det går åt rätt håll.

Efter lite frukost och slöande så åkte vi iväg på Filips hockeyträning, åkte och handlade mat, åkte tillbaka till Filips hockey och sedan ner på stan för att köpa en tröja åt Emily. Vi kom hem, jag gjorde pannkakor och sedan gick jag och småtjejerna ut en stund. Skottade klart det jag inte skottade tidigare i veckan, röjde lite på Öijer-Arena (det kanske kan bli is där även denna vinter) och tog in ved.
Ebbah hjälpte till med veden.

Nu på kvällen så har samtliga tre tjejer här hemma fått feber, känns ju som om det bara går runt runt detta och det är inte långt mellan sjukomgångarna. Jag tänker i alla fall hålla mig frisk nu och ska träna i kväll, tredje dagen i rad med träning!

Eftersom jag inte sett någon cyclocross denna helg så tänkte jag kolla ifatt lite, har hört att det var riktigt bra racing igår i Antwerpen:


VOID Cycling la idag upp en bild från mitt Instagram-konto, som Linda tagit:


Även GripGrab Sverige la ut den på Facebook precis nu:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar