Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-17

Skidor igår, cykel idag


Hej och godmorgon!

Igår kväll så åkte Linda och jag lite skidor i Stångtjärn efter att jag äntligen hade jobbat klart. Vi åkte runt Stångtjärn ett antal varv tills vi hade fått ihop en timmes skidåkning. Spåren var helt okej tycker jag och det gick rätt snabbt också, för att vara jag. Temperaturen låg ju kring nollan så det var inte direkt några kärva spår.

Efter skidåkningen så svängde vi förbi en pizzeria på väg hem och efter pizzan så slocknade vi rätt gött sen på kvällen.

Idag känner jag ingenting negativt av skidåkningen och vi ska strax ut och cykla. Tänkte köra Sågmyra-rundan men ska lägga på dubbdäcken först. Det får bli premiär för denna vinter med dom, kommer alltså att gå ännu tyngre än normalt. Men säkerheten först!

Temperaturen ligger runt nollan även idag och det är grått på himlen och vitt på marken. Ser fram emot en god tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar