Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-06

Rösåsens utkikstorn


Hej och godkväll, kära cykelvänner!

Idag har jag besök Rösåsens utkikstorn. Hade faktiskt aldrig varit där förut, trots att det ligger så nära. Men det ligger liksom inte naturligt efter en rutt och vill jag köra backar så kör jag åt andra hållet från Falun. Men idag startade jag turen i Borlänge och då passade jag på att utforska lite i mörkret.

En rätt skaplig backe ändå... Hela passet hittar ni här: https://connect.garmin.com/modern/activity/1474310559

Jag valde att åka en stig utför berget, vet inte om det var så begåvat med endast en lampa på styret. Ska beställa en lampa att ha på hjälmen, i kväll. Men jag kom ner utan att frysa ihjäl, vilket jag nog hade gjort om jag hade åkt grusvägen ner. Vi har sju minusgrader här nu och då är det lite småkallt i alla fall. Jag kanske borde släppa det där med att cykla i vanliga benvärmare också?

Linda och hennes cykeläventyr finns det nu en artikel om i Sydsvenskan. In och läs, vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar