Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-11

Mitt i snökaoset


God dag, kära cykelvänner!

Alltså det måste ju ha kommit typ tre decimeter snö denna helg. Magiskt, ljust och riktigt vackert. Det blir en hel del tid med snöskottning känner jag, har redan varit ute för att skotta trappen, sopa fram bilarna och göra några gångar. Har också fyllt på med fågelmat igen. Det behövs nog nu.

Just nu är Linda ute och cyklar. Jag slängde ihop en cross med platta pedaler och sadeln nästan i botten, så hon är ute och leker lite i snön nu. Glad som ett barn på julafton. Skåningar och snö alltså...

Denna söndag domineras annars av att Filip har tre hockeymatcher på hemmaplan. Så jag lär ta tag i det här med att fixa lunch nu tror jag. Om en timme ska han vara på samlingen.

Vi hörs lite senare idag, vill ni kolla livestreamad cross så hittar ni länkar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar