Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-10

Har sökt ny tjänst, Kompiskampen och livestreamad cyclocross

Hej och godmorgon!

För er kanske det inte längre är morgon, men jag har idag fått sovmorgon så jag har faktiskt inte varit uppe så länge. Välbehövligt och skönt. Linda är här med sina barn denna helg och dom är just nu ute och leker i snöfallet och nysnön. Alltid lika härligt att vakna upp och upptäcka att världen (den delen närmast mig i alla fall) är vit.

Igår så sökte jag en ny tjänst. Det har jag nog inte gjort sedan 2010 så det var givetvis spännande. Vi får väl se vart allt landar till slut, men nytt blir det. Jag lär få anledning att återkomma till detta.

Just nu har jag ett par glasögon ute till försäljning via min Facebook-sida, hör av er om ni är intresserade!


Idag ska det köras Kompiskampen på Gamla Grycksbovägen. Först ska Linda ner i källaren för att bränna av sin tjuga och strax efter det så ska jag köra min. Båda är lite osäkra på sin form, men jag borde i alla fall inte vara sämre än senast.

Det kommer nog inte livestreamas någon Kompiskamp från källaren denna gång, men om ni vill kolla på cykel live idag så kan jag rekommendera cyclocrossens DVV Trophy som TREK sänder live. TREK och Sven Nys har ju jobbat några år tillsammans, dels för att sponsra honom som cyklist och nu efter den aktiva karriären så fortsätter han den hos TREK där han ska hjälpa till att sprida sporten. Som en del i satsningen som TREK gör så livestreamar dom både DVV Trophy och den amerikanska TREK CXC Cup.
Dagens tävlingar från Essen startar 13:45 för damerna och 15:00 för herrarna, livesändningen hittar ni här: http://www.trekbikes.com/us/en_US/dvv_trophy_cyclocross_series/

2 kommentarer:

  1. Många barn i huset nu med andra ord, 5 st eller :) ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Från igår kväll till i morse så var det sex barn, men nu har Emily åkt iväg.

      Radera