Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-12

God morgon

Linda, när hon kom hem från träningen igår.

Hej och godmorgon!

Hur har ni det? Jag har det helt okej, även om jag är väldigt trött nu för tiden när jag vaknar. Det är en rätt lång startsträcka från dess att mobilen ringer till jag går för fullt på morgonen. Vi har minus 11.6 grader ute nu, så vintern har verkligen hittat hit. Men tittar man på långtidsprognosen så ska det bli plusgrader redan på fredag. Nu tror jag inte att all denna snö hinner försvinna då, snarare så blir kanske skidspåren lite bättre efter det.

Igår dominerades dagen av Filips hockeymatcher. 7-10, 10-5 och typ 5-9 blev resultaten. Lite halvkoll bara på siffrorna där... Filip fortsatte med sin målsvit genom att göra mål i samtliga matcher, men humöret var långt ifrån på topp ändå under framförallt första matchen.
Här sätter Filip en straff i sista matchen, men är så sur att han inte ens gör målgest:


En annan som var sur en stund igår var Frida som inte fick vara med och spela, lånade en tröja åt henne en stund i alla fall vilket gjorde henne nöjd. Men när hon fick beskedet att jag varken hade med mig skridskor eller klubba så slängde hon sig ner på golvet och skrek....

Frida 2 år kollar på hockey med sin far, ja det är hon som är den där röda pricken i kurvan.

Full snurr på isen.

Efter hockeyn så gick dagen i ett tills att jag slocknade på kvällen. Alltid full fart. Idag domineras dagen av jobb och träning så nu lär jag åka iväg, vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar