Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-12

Feber

Det är i motvind som draken lyfter. Och så vidare...

Full fart på jobbet idag och efter att ha stämplat ut sent så åkte jag till Kupolen för att uträtta ett ärende. Hade tid att både jobba och träna idag så jag tänkte utnyttja bägge dom möjligheterna. Kom dock hem och frös som en kamel på nordpolen. Tänkte att jag kanske var lite låg på energi så jag började göda mig själv med vörtmackor. Det verkade dock inte ha någon märkbart positiv effekt på den upplevda värmen och när inte ens en rostad macka hjälpte så kollade jag om jag kanske hade feber. 38.1 visade den rackarn så jag har ställt in kvällens träning. Istället har jag fokuserat på eldning. För eld är varmt och om det är varmt så lär jag inte frysa lika mycket...

Eftersom jag ska träna så tänkte jag hinna med lite sådant som jag tänkt prioritera bort till förmån för träning. Men när jag börjar lista allt jag borde göra så blir det så mycket att jag inte hinner allt ändå. Men, många bäckar små och det är ju bara att börja bocka av på listan. Den lär ju inte bli kortare av att låta bli. Get shit done. Kan bli en sen kväll detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar