Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-30

Bra ben

Hej och godmorgon!

Ny dag med nya möjligheter igen. Hade väl planerat att eventuellt cykla en monsterlång tur idag men hade väl också lite missat att ta med ett bankbesök i planeringen, så det blir lite kortare men ändå långt idag. Jag lär lägga in en slutspurt för att fixa det där Rapha Festive 500 och Linda vill bara ut och cykla långt.

Igår kväll var jag ut och cyklade igen och kände väl ganska omgående att benen var betydligt bättre än under dom två föregående dagarna, sådant är ju alltid skönt att känna. Linda hängde med ut och mötte upp Jens innan hon körde en egen vända medans Jens och jag körde Sågmyra-rundan. Så jag fick sällskap hela vägen också. Både banvallen och backen från Sågmyra är ju rätt bra för att hålla nere snitthastigheten, men sedan så tickade den sakta men säkert uppåt igen. Dagens runda blir en mer snabbcyklad runda, så att vi hinner lite fler kilometer per timme.

I och med gårdagens 75 kilometer långa runda så är jag nu uppe i 262 av dom 500 kilometerna och behöver nu bara 238 kilometer på två dagar. Piece of cake?!

Linda och jag nere i källaren för att förbereda både cyklarna och oss själva inför gårdagens cykling. 

Här har vi precis lämnat hemmet och har riktat styrena mot Grycksbo.

Jens spänner vaderna inledningsvis.

En lite mindre snabbcyklad del av banvallen. Men fint var det och sällskap gör ju det mesta trevligt.

Cyklar ni också Festive 500 och hur går det för er?

Så här cyklade vi:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar