Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-13

Blandat

Hej och god eftermiddag!

Ute faller några snöflingor och mörkret lägger sig men här inne är det ljust och ganska trivsamt. Linda sitter bredvid och ska uppdatera sitt Instagram-konto, jag har städat köket och tagit fram lite saker som påminner om att julen närmar sig.

Är hemma från jobbet idag men har väl gjort en lista på ca: 20 saker att göra. En hel del cykelrelaterat som bara ligger och väntar på att bli utfört. Hinner inte med allt idag, men ju mer desto bättre. Så techno-musiken har dunkat och jag har fixat. Har väl nästan klarat av hälften av punkterna i alla fall, så det går ju framåt. Att blogga är faktiskt en av punkterna, så snart är jag klar med ännu en punkt.

Kan väl värma er med en positiv cykelnyhet också innan jag rullar vidare i tillvaron...
Landsvägscyklisten Fredrik Ludvigsson har jagat lag till nästa år bland annat via Twitter och nu får han plats i det danska continentallaget Copenhagen Pro Cycling. Han blir inte ensam svensk där, utan laget plockar in tre svenska cyklister där Hampus Anderberg och Filip Bengtsson gör Fredrik sällskap nästa säsong:


Å så avrundar jag detta inlägg med en bild från mitt Instagram-konto, snart är det sommar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar