Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-12-19

4x4

Hej och godkväll vänner!

Nu sitter jag i cykelrummet och bloggar. Smygkollar samtidigt på gårdagens världscup i cyclocross lite då och då. Bra race även det, vilken insats av Wout Van Aert!

En annan som gjort en insats nyligen är ju faktiskt jag som lyckats klämma in ett pass med 4x4. Tog i så det gjorde ont i alla fall, även det är en ju vanesak att lära kroppen att hantera. Idag blev det 345 watt i snitt, eller 344.75 om man räknar så som jag brukar göra. Inte mycket jämfört med mitt rekord (392 watt) men betydligt mer än senast jag körde (4:e december och 330 watt).

En rätt skaplig höjning med andra ord och nu ser ja fram emot kommande pass med framtida höjningar, bara jag får vara frisk så vet jag ju att jag utvecklas. Men först ska jag vila i 21 timmar, för det har min cykeldator sagt. Hela mitt pass hittar ni här om ni är intresserade.

Vi hörs väl imorgon igen? Det tycker i alla fall jag att vi ska göra. Nu ska jag äta en vörtmacka och sedan är det väl dags för en dusch och sömn.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar