Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-11-18

Mot Flandern!

Hej, kära cykelvänner!

Nu var det längesedan som jag bloggade, det har legat på...

Linda har varit på besök, hon körde en omgång av Kompiskampen på min Monark och jag gissade på 185 watt. Resultatet blev 184 watt så jag var väl så nära som man bara kan komma.

Jag har faktiskt också haft en första kund hemma för maxtest och även det gick bra.

Det har gått undan även på jobbet så livet har gått i 180 ett tag.. Igår vaknade jag 7.55 och hade tre barn att göra i ordning för skola och dagis. Det skulle också packas för bandyfritids x2, hockeyträning +ANNAT. Hets och stress.

Igår sprang jag en vända efter jobbet. Jag är ingen löpare och springer väl egentligen inte heller. Försökte jogga, skulle man väl kunna säga. Samtliga kilometerna igår var dock snabbare än snittet jag hade i söndags,  så det går åt rätt håll.

Fick en uppsättning kläder från VOID Cycling igår också som jag hämtade upp på väg mot Arlanda.

Nu sitter jag alltså på planet och bloggar med mobilen. Flanderns turistbyrå hörde av sig för ungefär en månad sedan och frågade om jag ville åka till Flandern för att cykla och kolla på cykel. Det känns som rätt bra tajming för detta och det ska bli riktigt skönt.
Lyfter snart och kommer hem på måndag igen. Programmet för helgen är på fem sidor och innehåller bland annat besök på Sven Nys Cycling Center, cykling på kullersten och i klassiska backar, se 6-dagarstävling i en velodrom och kolla världscup i cyclocross på söndag.
Så oroa er inte för mig ni, jag får nog en okej resa.

I eftermiddag står det "Interview with Sven Nys" på programmet. Hur mäktigt är inte det?!
Har ni någon fråga som ni skulle vilja att jag ställde till Sven så skriv den som en kommentar till detta blogginlägg så kanske jag tar med den i eftermiddag.

Dags att lägga bort mobilen, vi hörs!

5 kommentarer:

  1. Jäklar vilken resa!
    Nu räknar vi med många inlägg och många bilder.

    SvaraRadera
  2. Fråga vilka däck som passar banan i Zilvermeer.

    SvaraRadera
  3. Ha så jäkla kul, väl värd !

    SvaraRadera
  4. Fråga om framtiden för damerna i hans lag.

    SvaraRadera
  5. Härligt! Med visitflandern antar jag. Hörde att du kanske skulle med för några år sedan på den resa jag åkte på.
    Kommer säkert bli mycket roligt, ha det gott

    SvaraRadera