Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-11-26

Lördagskul med livestreamad cyclocross

Dagen har börjat med handling och Filips fotbollsträning.

Stor händelse på Instagram igår; Sven Nys gillade min bild!

God dag kära cykelvänner!

Lördagen är igång och efter frukosten så avverkade vi handling och fotbollsträning i flygande fart. Nu har jag startat en maskin med tvätt och Ebbah städar sitt rum. Next up är matlagning och lunch innan vi drar till Borlänge med Emily. Sen på eftermiddagen så har vi i alla fall inga aktiviteter som är schemalagda. Jag har dock skrivit ett gäng post-its med aktiviteter som jag vill genomföra idag och satt dom på kylskåpet. På så vis ska jag påminna mig om vad jag behöver göra och kanske också genomföra dom.

Är fortfarande inte i träningsbart skick, men jag känner ändå att det går åt rätt håll. Det kan inte vara långt kvar nu... Eller jo, det kan det ju förstås. Men jag hoppas givetvis att jag ska kunna träna snart igen. Det är ju ganska så trist att inte kunna träna när motivationen ändå finns där.

För att öka på motivationen så kan man kolla cyclocrossens världscup från Tyskland idag, både damerna (13:35) och herrarna (14:55):

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar