Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-11-25

Instagram stories och Jerringpriset 2016

Hej mina vänner!

Ny dag, nya möjligheter och fredag. Ska bli riktigt skönt och välbehövligt. Återstår att se hur mycket vila och återhämtning det blir bara. Två av barnen ska iväg på aktiviteter efter skolan så det blir nog ett lite lugnare tempo i kväll i alla fall.

Ni som vill följa mig mer än i bloggen tycker jag ska kika på mitt Instagram-konto, där lägger jag ibland ut bilder i Instagram stories:

Har ni sett att det går att rösta på både Emma Johansson och Jenny Rissveds till Jerringpriset? Kul för cykelsporten men det kan också vara dåligt för våra cykelstjärnor att båda är nominerade, för nu delas ju cykelrösterna på två. Jag vet i alla fall vem jag röstar på, vet ni vem ni ska rösta på? Det viktiga är ändå att ni röstar!  http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3295&grupp=16930&artikel=6570536

1 kommentar:

  1. För min del är det ingen tvekan om att Jenny står för årets prestation. Emma kommer dock inte långt efter. Jag hoppas bara inte att det blir damernas fotbollslandslag som får priset för att de fegspelade sig fram till en finalplats...

    SvaraRadera