Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-11-21

Frukost för 21€

Hej och godmorgon från Bryssel!

Sista dagen i utlandet för denna gång, väskorna är packade och jag har checkat ut. Ska få skjuts in till flygplatsen vid 07:30, borde kanske ha åkt 07:00 men fastnade lite för länge vid frukosten... Är ändå ute i god tid och har checkat in på flyget, så jag slipper stressa där. Var lite mer stressad när jag skulle flyga ner, men var ändå vid gaten en kvart innan planet skulle lyfta. Luuuugn nu.

Även om det givetvis har varit helt fantastiskt att få spendera några dagar i ett land som andas cykelsport så ska det samtidigt bli skönt att få komma hem till barnen igen. Saknar dom små liven så det gör ont just nu. Möter faktiskt upp Linda på flygplatsen, så jag får sällskap i bilen hem till Falun.

Champagne ingår i frukostbuffén här på hotellet och nyss kom kyparen fram och frågade om jag hade det bra eller behövde något att dricka. Jag tar dock en vit dag idag... 21 euro kostar frukosten på det här hotellet och det är troligtvis den dyraste frukost jag någonsin ätit. Lite annat än havregrynsgröten där hemma och ibland behöver man omväxlingen.
Nu börjar det bli dags att packa ihop mitt mobila bloggkontor igen så att jag inte missar nästa transport in till flygplatsen. Vi hörs!

1 kommentar: