Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-11-24

Det är nog bara stressrelaterat


Hej och godmorgon, hur mår ni?!

Jag är fortsatt sjuk och ska inte träna idag heller, börjar bli long time no träning nu då jag cyklade i lördags senast. Snart en veckas vila med andra ord. Efter att jag haft lite ont i magen ett par dagar så frågade Linda igår hur det var med magen varpå jag svarade typ: "det är nog ingen fara, det är nog bara stressrelaterat". Joråsåatt. Det går bra nu. Skulle väl egentligen behöva en time out med en månads ledighet eller så. Typ åka tillbaka till Belgien och stanna där till efter nyår. Nu var inte Belgienresan någon viloresa direkt då det var ett rätt intensivt program där. Men ändå, ni fattar.

Igår var Linda och jag ute på en långpromenad i alla fall, skönt att aktivera mig lite. Jag är ju långt ifrån jättesjuk, men tillräckligt skröplig för att inte träna.

Har för lite tid för att blogga vettigt också, så bloggen går på sparlåga. Det blir väl full fart när jag börjar träna igen. Tänker då inte göra som Casey Neistat och sluta (vem ska jag nu titta på?!). Livet är egentligen helt okej, det blev dock ett väldigt gnälligt inlägg detta... Nu ska jag jobba, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar