Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-11-30

Bussigt


Hej och god morgon!

Idag börjar och slutar min arbetsdag med bussåkande. Jag jobbar ju i den branschen och idag ska vi åka lite med en linje som inte fungerar så bra. Se vad som felar och hur mycket den behöver justeras, helt enkelt.

Har nu samlat ihop nio dagars träningsuppehåll på grund av sjukdom. Egentligen är jag ju knappt sjuk. Nästan alla ni som läser här skulle nog träna i detta tillstånd. Jag gillar dock att vara 100% innan jag börjar träna igen, så jag tar hellre någon vilodag extra istället för att stressa igång och kanske få ett bakslag. Men nu börjar det snart bli dags att veva igång den här gamla kroppen igen. Denna vecka hade kunnat bli en jättebra träningsvecka, men det kommer väl fler chanser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar