Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-11-28

Bättre sent än aldrig

Däckskifte på Falu kommuns skitigaste bil.

Ja, då är även min monster truck utrustad med vintersulor efter ett snabbt jobb hos Bilfix. Ni kanske känner igen legenden på bilden? Japp,  det är Jonatan Steen. En av Dalarnas största konditionsidrottstalanger i modern tid.

Linda och jag har tänt en eld och värmer oss efter en promenad ute i nordanvinden.

Min dag har varit innehållsrik, så det är skönt att få slappna av lite. Ska faktiskt försöka slappna av och återhämta mig lite denna vecka.  Med lite flax så blir jag kvitt min inbillningssjuka också och kan börja träna igen...

1 kommentar:

  1. Respektlöst och dålig stil av Steen att köra Allebike-kläder som arbetskläder. Skäms :)

    SvaraRadera