Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-11-11

Äntligen fredag

Godmorgon vänner!

Idag är det fredag och denna gång tillåter jag mig att säga "Äntligen fredag!". Jag har varit väldigt trött denna vecka, dels mentalt men även fysiskt pga lite sömn. Behöver alla batteriladdare som jag kan få. Så nu är det en arbetsdag kvar mellan nu och fredagsmyset med mina barn. Ska bli extremt skönt med helg. Nästa vecka har jag planerat en lite kortare arbetsvecka och lite att se fram emot också så jag hoppas att även det kan hjälpa mig i rätt riktning.

Denna helg ska jag också ägna mig lite åt alternativ träning, så jag lär väl få lite härlig träningsvärk framöver att gotta mig åt. Ska bli riktigt kul faktiskt. Det gäller väl bara att vara lite smart här...

Här har det ätits gröt till frukost idag, nyttig som jag är, och nu bär det av mot jobbet. Vi hörs i eftermiddag.


FREDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar