Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-11-08

40 minuter intensivt

Hej och godkväll cykelvänner!

I morse körde jag ju 11 minuter intensivt och nu i eftermiddags så körde jag 29 minuter intensivt. Totalt fick jag alltså ihop klart godkända 40 minuter högintensiv cykling idag. Eftermiddagens hårdkörning landade på 89.5% av maxpuls. Strax under tröskel någonstans alltså. Fortsatt pigga ben och hög puls, några till träningar så börjar det nog bli jobbigt att få upp den där pulsen. Nu räcker det nästan med att titta på pulsen på cykeldatorn så stiger den.

Har nu klarat av dag 1 utan att äta godis!

När jag kom hem så var det direkt till skola och dagis för att hämta hem barn. Iförd cykelkläderna. Sedan fixade jag mat åt flickorna, duschade, bytte en blöja och gjorde en liten mellis åt Filip. Drog sedan iväg med tjejerna för att hämta Filip från innebandyträningen, låta han äta mellis i bilen på väg till hockeyträningen. När han tränade så handlade tjejerna och jag. Så det rullade på.

Krispig karl.

Snöängel.

Ebbahs hand i Ebbahs handske på Filips hockeyträning.

Köttigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar