Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-09-28

Titta han cyklar!

Hej cykelvänner!

På Västgötaloppet så filmade jag inget, men jag har blivit tipsad om en annan som filmade och dessutom fick med mycket av mig på videon. Det är Andreas Karlsson från IF 30k.se som rattade kameracykeln:
1:14:45-1:28:30 är jag med i bild.
1.34.40 passerar han mig när jag har punkterat för andra gången.

Han skriver en del kommentarer i videon också som var kul att läsa. /En legend inom MTB-Sverige


Yes. Det var film det. Här är en bild från min hempendling idag:
Testar lite nytt på cykeln. Vissa saker mer uppenbara än andra, men om ni följer mig på Instagram så har ni redan koll på vilka nya saker som sitter på cykeln. Ni andra kan ju alltid gissa er fram. Alltid kul med nytt!

2 kommentarer:

  1. Hallå!
    Undrar vad du brukar filma med.. Är det nått kameratillbehör till din Garmindator? Tänkte på det eftersom det står km/h och puls med i bilden när du filmar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar ta data från min cykeldator och sedan synkronisera det med filmen i Garmins egna redigeringsprogram.

      Radera