Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-09-03

Resultat Bockstensturen

Foto: Jonatan Steen

Hej cykelvänner!

Sitter i bilen nu på väg hem från Varberg och Bockstensturen. Gjorde faktiskt ett riktigt bra lopp och blev 13:e. Är uppriktigt förvånad då förberedelserna varit allt annat än bra. Sjukt nöjd!
Plockade ur allt jag hade i kroppskrället och fick sitta en stund i sjukvårdstältet med ett par filtar om mig men frös ändå så jag skakade. Höll på sådär ett bra tag efteråt och mådde riktigt illa. Men efter mat, en varm dusch och en stund i bastun så blev det bättre.

Resultat Bockstensturen:
Kompletta resultat kan ni hitta här: http://bockstensturen.r.mikatiming.de/2016/index.php?pid=list

1 kommentar:

  1. Jag hejjade på dig lite lätt på slutet vid bostadsområdet jag bor i! 😊 Höll på att missa dig..

    SvaraRadera