Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-09-20

Nytt (cykel)sällskap!

Hej och god kväll, cykelvänner!

I morse så skrev jag lite om finbesök från CKX, om ni inte har läst det inlägget så tycker jag att ni ska göra det nu. Jag har nämligen fått ett nytt cykelsällskap och hon heter Linda. Vi är mer än bara cykelsällskap faktiskt och det känns riktigt bra. Vi träffades för första gången i samband med Bockstensturen för två och en halv vecka sedan och har träffats några gånger till efter det. Nu är hon här ett par dagar och i helgen så kör vi Västgötaloppet bägge två.

Jag kände bara att jag ville berätta det för er. Vi går ju igenom högt och lågt tillsammans här på bloggen...

Sällskap på väg till jobbet i morse (28 km/h och 140 i snittpuls)!

2 kommentarer: