Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-09-25

Morgonstund


Hej och godmorgon!

Igår efter målgång så kastade jag inte in mig i bilen och åkte hem utan mat bara för att komma hem så fort som möjligt. Utan istället så utnyttjade jag det faktum att jag faktiskt hade en barnfri helg genom att stanna en natt till i Ulricehamn. Så jag hade gott om tid att hänga i målområdet efter loppet, sedan cykla tillbaka till hotellet, duscha i lugn och ro för att sedan njuta av lite mat. Vi åt pizza på ett ställe här som heter Format. Jättegott var det, helmysigt ställe.

Nu har vi fått i oss frukost och kaffe här och det är dags att påbörja den långa resan hem till Falun.

Nästa helg är det Hackmora MTB Uphill och Hackmora Bergslopp, sedan är nog min säsong över för detta år. Då är det bara att ladda om kanonerna till nästa säsong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar