Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-09-05

God afton!

Hej gullefjun!

Nu är det kväll i det Öijerska hemmet och jag ska faktiskt snart gå och sova jag med. Frida sover sedan ett tag, Ebbah och Filip ska strax i säng och då dröjer det inte länge innan jag lägger mig. Emily ska komma hem också först bara...

"Ska bara" först.

Köket ska städas, livet ska organiseras +ANNAT.

Emily kom hem nu.

Livet går upp och livet går ner. Jag har inte anmält mig till någon tävling i helgen. Hade fått för mig att sista dag för anmälan till Långlopps-SM var idag. Men det var i fredags. Nu går det fortfarande att anmäla sig fram till och med fredag, men då kostar det en femhunka extra. Jag hade läst 5:e september på Bergslagsloppets hemsida, men det gällde tydligen bara motionsloppet och inte SM. Toppen!
Ett alternativ kan vara Karlstad XC kanske? Formen är ju ändå inte på topp och det skulle ju vara lite kul att testa något nytt. Har aldrig kört Karlstad XC förut nämligen.

Vilket lopp tycker ni att jag ska köra? Skriv en kommentar!

Cyklade väl även hem från jobbet idag så trots att veckan bara är barnet så har jag tränat nästan två timmar denna vecka. Bra start helt enkelt. Tog i lite mer på hemvägen än jag gjorde på väg till jobbet, men ändå inte så att det var jobbigt utan mer kul att motionera lite.
Cykelkille i solljus.

Pendlingen i siffror:

6 kommentarer:

  1. När får vi se film från BST?

    SvaraRadera
  2. Just det, åk till Karlstad och satsa på vinst tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Klart du skall till Karlstad, istället för klungkörning i långlopp.

    SvaraRadera
  4. Jag kör också sen anmälan till SM :/ men jag längtar efter att se filmen från starten i lördags.

    SvaraRadera
  5. Jag ska till Karlstad, kom dit du med :-)

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att du ska testa något nytt, stick till Karlstad! Tänker att när livet är uppochned och inte alls som det brukar kan det vara kul att göra något nytt :)

    SvaraRadera