Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-09-08

Bra känsla

Ja, igår kväll alltså.

Just nu är känslan trött och på Le Peloton som snart drar igång så lär det väl visa sig ganska snart hur det känns. Vi ser ut att bli ovanligt många i alla fall så det blir ju kul oavsett hur det går. Igår kväll så körde jag till slut 20 minuter på 300 Monarkwatt / 325 Garminwatt. Med tanke på kroppsvikten så blev det bättre w/kg än mitt 2x10 min väckningspass inför Finnmarksturen där jag blev 10:a. Så ett stort fall framåt! Också ca: 20 watt mer än jag körde dagen innan Bockstensturen när jag gav upp två gånger om på ca: 280 watt.

Nu ska vi kanske inte ropa hej för ett bra pass, men visst är det lite kul ändå att känna att det går åt rätt håll?

Nu lär jag rulla iväg om jag inte ska missa morgonens köttning med Le Peloton. Och det vill man ju inte missa. Dagens tema för snabbgruppen är "Last man standing" och det känns ju riktigt lovande.

Nytt VO2-max för cykling, "Å då tog jag inte ens i".

För er nördar så finns passet sparat här och till alla er andra så önskar jag en riktigt bra dag så hörs vi lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar