Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-08-14

Är det väldigt varmt här inne, eller är det bara jag som är het?!

Ok ok, innan ni lämnar spydiga kommentarer här i bloggen så kan vi väl bara säga att det är varmt här inne då. För jösses så varmt det känns. Det är 22.3 grader varmt här inne, men kroppen jobbar väl antagligen också fortfarande på högvarv för att återbygga sig efter gårdagen.

Som jag skrev i morse så tog jag småtjejerna på promenad till affären. En promenad på lite knappt tre kilometer enkel väg. Att jag aldrig lär mig? Jag brukar ju alltid bli trött när jag kommer dit och idag gick jag dit med slitna ben från gårdagen och i medvind. Medvind är ju bra, men hur tror ni det var när jag skulle hem då? Just det; motvind!
Ah, överlevde väl det där i alla fall eftersom jag sitter här och skriver och var väl aktiv fram till nu på kvällen då jag blev desto tröttare. Sov ju också bara lite drygt två och en halv timme natten innan Cykelvasan så visst trötthet sitter nog kvar fortfarande.

Apropå innan Cykelvasan så fick jag denna hälsning via Facebook kvällen innan Cykelvasan. Det är en av de tre som jag började coacha i våras som hade genomfört Cykelvasan Öppet Spår i regnvädret:


Kul att kunna glädja andra och det där gav faktiskt mig lite extra energi inför mitt egna lopp också.

Såg på Instagram att idag så råkade jag motivera Johan Lindbom till att sticka ut och cykla också, det var inte meningen!


Sådär är det lite. Ni inspirerar mig och jag inspirerar tillbaka. Det blir som en enda stor inspirationscirkel. Träffade ju jättemånga av er som läser bloggen och/eller följer mig på andra sociala medier i samband med Cykelvasan. Alltid lika kul att vara ute på dom olika långloppen och få hälsa på er och växla några ord. Det ger så mycket energi och motiverar mig till att fortsätta skriva här.

Nu ska den här tröttingen gå och lägga sig. Alltså den i grönvita kläder, vad Skövdes Viktor Ludvigsson gör eller ska göra just nu lägger jag mig inte i. Foto Eva Önnemar/MTBfoto.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar