Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-07-09

Mot Rättvik!


Hej cykelvänner!

Nu är det frukost-mode här på Gamla Grycksbovägen och snart packar jag in mig i bilen och drar till Rättvik. Jag vet att tävlingen är imorgon, men jag är så himla ambitiös med mitt idrottande att jag ska köra väckningspasset på tävlingsbanan.
Jag brukar ju ibland beklaga mig om jag inte gett mig själv bra förutsättningar för att prestera, så jag försöker givetvis att optimera mina förutsättningar till en bra prestation imorgon och då är det ju bra att träna på tävlingsbanan och påminna mig om hur det ser ut.

För att ytterligare bättra på mina chanser till en bra prestation så har jag sovit mycket dom senaste nätterna. 10½ timme till igår och 8 timmar i natt. Om ni också vill optimera era chanser till en bra prestation imorgon så kan ni alltid kolla in min video från förra årets tävling:


Nu är det dags att sticka. Att köra väckningspasset tidigt på dagen tycker jag är bra, för det ger bra med tid för återhämtning inför morgondagen och idag kommer jag dessutom att köra väckningspasset med ungefär samma starttid som tävlingen startar imorgon.

Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar