Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-07-20

Kärlek

Jag älskar den här trappan i Falun, så himla snygg den blev efter årets Walk of Art. Jag ska väl erkänna att jag inte varit så speciellt imponerad av allt som Walk of Art producerat, men det här blev ju en riktig hit. Aftonbladet har också skrivit om trappan, det kan ni läsa här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23119090.ab

Jobbpendling idag, fick ett lätt regn på mig i början och asfalten var blöt ungefär halva vägen. Typiskt då cykeln var nytvättad och fin. Körde på under en delsträcka och fick trötta ben, succé!

Jag måste ju bara avsluta med att hylla mig själv lite också. Innan semestern så köpte jag en stor påse Polly som jag gömde undan på kontoret. Glömde givetvis bort den under semestern och förstår ni lyckan när jag hittade den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar