Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-07-19

Gammal och trött

Dagens kvällsrunda.

Tjena cykelvänner!

Körde lite i spåren av långlopps-SM 2009 igen och hittade faktiskt en "wrong-way"-skylt från just den tävlingen. Passet var inspirerad av gårdagens STRAVA-hets där jag körde lite som Marcus Johansson och Jonas Pettersson. Men var väl ungefär hundra gånger långsammare. Lyckades dock knipa fyra KOM. Samtliga uppför Törnbergs väg. Gissar att det inte är så många som satsat på att köra hårt i den riktningen...

Men bara för att jag bloggar om det nu så lär väl folk vallfärda ut till skogen och kötta Törnbergs väg baklänges.

Äsch. Det gör egenligen inte så jättemycket att jag inte är så snabb som jag skulle vilja vara. Det är nästan värre att jag liksom inte kan förmå mig att ta i så mycket som jag skulle vilja. På dom längsta intervallerna idag på knappa sju respektive drygt fyra minuter så snittade jag typ 87% av max. Jag borde ju kunna snitta över 90%. Typ åtta pulsslag per minut mer alltså.

Det sitter väl bara i huvudet...

Kolla Garmin Connects nya design för inbäddade träningspass:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar