Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-07-13

Ett av årets sämre pass

Tjena cykelvänner!

Det blir två inlägg idag, hör och häpna. Idag var jag ju ut och tränade och det blev ett riktigt skräppass där jag dels var kass men dessutom så fick jag inte så mycket uträttat under passet. Åkte bort till den där backen i Kniva och körde på en gång, sedan var det dags att navigera mig hemåt igen. Redan 20 minuter in i passet hade jag börja svära mentalt och ville kasta cykeln. Kände mig skitkass från första tramptaget till det sista idag. Allt annat än inspirerande.

Stigarna jag åkte på hemvägen var inte heller så roliga. Eller så var det bara jag som var för kass, helt enkelt.

Tur att det kommer fler pass!

Ah, just det. Sista 15-20 minuterna spenderades i ösregn.

Nåväl. Imorgon är det nya tag med Le Peloton Falun klockan 06:00.

Dejten gick i alla fall bra. Ronya och jag åt utemat hemma, såg på film och sov i soffan. Haha, så fort jag slappnar av så kommer tröttheten ikapp.

Med tanke på cykling, dejt +ANNAT så hade jag valt att spela in dagens etapp på Touren. Det var ett bra beslut! Har nu på kvällen sett etappen och det blev ju åka av. Riktigt snyggt av Sagan och Froome att utnyttja vindarna och den tuffa dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar