Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-06-27

Vilodag, sammanfattning av förra veckan och träningsplanering för denna vecka

Cykling igår, vila idag.

Godmorgon cykelvänner!

Idag börjar en ny vecka med nya möjligheter och jag startar denna möjligheternas vecka med en vilodag. Förra veckan blev riktigt bra träningsmässigt med backintervaller på måndagen, intervallmix med Bleckur och Bodin på onsdagen, Le Peloton på torsdagen, STRAVA-jakt och naturliga intervaller på lördagen och långpasset igår söndag.

Nu siktar jag på att fylla även denna vecka med bra träning av hög kvalitet. Så här ser planen ut:
Må: Vila
Ti: Backintervaller
On: Distanspass
To: Le Peloton
Fr: Vila
Lö: Väckningspass
Sö: Ränneslättsturen

Det där ser ut som en riktigt bra cykelvecka, om jag får säga det själv. Något annat som såg bra ut var förra veckans nattsömn, lyckades nå mitt mål med ett snitt på över sju timmar nattsömn:
Sov för lite natten inför Le Peloton och så var jag uppe till onödigt sent på fredagen. Kan ännu bättre alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar