Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-06-10

Ville bara kasta cykeln

Hej cykelvänner!

Igår hade jag ett sådant där pass då jag bara ville skicka ut cykeln till skogs och skrika. Det hela stannade dock vid att jag stod stilla i min ensamhet och lät samlingen av fula ord trilla ur min mun. Sen gav jag upp passet och tog mig hemåt.

Vi kan väl säga att mitt cyklande går sådär just nu. Milt uttryckt. Jag tränar inte som jag vill, äter inte som jag bör, sover för dåligt och fyller livet med stress. Bäddat för allt annat än succé alltså.

Idag ska jag sitta hos vår kundservice och jobba. Fortfarande med mina vanliga arbetsuppgifter, men i annan lokal och med andra kollegor runt mig. Det blir nog skoj. Tänkte sluta tidigt idag för att åka hem och gasa vidare till Stockholm med familjen. Ett par dygn där blir nog bra för skallen. Lida Loop väntar på söndag och då vill jag givetvis cykla snabbt.

Det här var innan passet spårade ur igår.

Tanken var att köra ett tömningspasss, men det enda som blev tomt var huvudet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar