Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-06-03

Trött cyklist

Före- och efterbild från dagens pendling. 

Hej cykelvänner!

Jag hade lite bråttom idag när jag skulle hem från jobbet, så jag reviderade dagens träningsplan och körde lite E2b istället. Alltså mellan 80 och 85% av max. Det blev 35 minuter med 83.33% av max i snitt. En av fördelarna med att ha bråttom är givetvis att jag pressar mig lite extra. Med tanke på hur trött jag är idag så var det nog bra för träningseffekten att jag hade bråttom.

Just nu är jag så trött att jag somnar sittande, nickade nyss till när jag laddade upp dagens träning:

Det blir väl inte så mycket mer action idag. Filip har dock en kompis här och Ronya är på festligheter, så jag lär försöka få barnen i säng innan jag själv kan vika ner mig för dagen...
Denna vecka har jag sovit lite, cyklat mycket och haft det intensivt på jobbet. Då är det lite extra skönt med helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar