Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-06-29

Träningstävling MTB idag

Den här bilden tog Daniel Olsson på mig igår när jag var och kikade på Stennäsets triathlon.


God morgon cykelvänner!

Idag kör Falu CK en träningstävling i MTB uppe vid Kårestugan/Hopptornen. Åk dit, titta eller var med! Jag var ute sent igår kväll/natt och markerade banorna men kan tyvärr inte tävla själv idag. Ronya ska iväg i kväll så jag lär hålla bägge ögonen på barnen. Mer info om träningstävlingen hittar ni här: http://idrottonline.se/FaluCK-Cykel/EgnaNyheter/inbjudantilltraningstavling296

Jag ska istället försöka få till ett distanspass idag, men först ska Frida till tandläkaren. Jag följer med henne dit. Det ligger väl på lite med det där, så det får bli ett kort inlägg idag. Återkommer senare, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar