Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-06-15

Sällskap x2

Fick lite spontansällskap från Borlänge till Ornäs igår. Älskar när det sker. Ett tag var vi faktiskt en trio pendlingscyklister som höll ihop. Tänk i framtiden när fler fattat att man bör cykla till och från jobbet av olika orsaker, då kommer det bli stora stim med cyklister längs vägarna. Vilken draghjälp man kommer att få då!

Under gårdagen så hade Jonatan Stark och jag bestämt att vi skulle mötas när jag var på väg hem från jobbet och vi möttes sedan på banvallen. Där köttades det på ganska hyfsat. Ibland är det ju bra att ha bråttom hem så det blir lite fart i cykelåkningen...

Var helt slut igår och somnade i soffan i flera omgångar innan jag till slut hade lyckats manövrera ner barnen i sina sängar och kunde gå och lägga mig vid tio. Fick ihop nästan nio timmars sömn i natt, välbehövligt. Nu blir det bil till jobbet för jag ska lämna Frida på dagis å sånt där.

Hörs sen!

1 kommentar:

  1. Jag visst är det kul! Var häromveckan ute på en slö omotiverad runda så kom det nån sjujäkla snabb gubbe farandes och då var ju jag tvungen att hänga på och så börja vi köra spontanintervaller och hade jättekul och sen hejdå i rondellen vid stan. Trevligt och nyttigt :)

    SvaraRadera