Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-06-26

Rättvik igår och Rättvik idag?

Hej och godmorgon cykelvänner!

Sitter här och äter frukost vid datorn. Är ensam om att vara vaken här hemma just nu. Frida vaknade strax efter sju, jag gav henne välling och hon somnade om. Gött så. Hon var trött igår kväll flickstackarn.

En av anledningarna till att hon var trött var för att vi åkte till Rättvik för lite bad vid långbryggan igår kväll. Vi hade det väldigt trevligt och kom därför hem sent. Här är några bilder, kul med vattentät mobiltelefon:

Idag ska jag ut på ett monsterpass med Lars Bleckur. Vi ska cykla till Rättvik, köra stora delar av Mörksuggejaktens bana med några andra och sedan cykla hem igen. Hå-hå, vi får se om jag kommer hem levande.

Ska bli spännande att läsa om hur det går i landsvägs-SM i Västerås också. Igår kunde jag hänga med på Twitter när Emma Johansson drog ifrån allt och alla på slutet och vann i överlägsen stil.

Nä, nu lär jag göra mig i ordning, hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar