Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-06-02

Över 30 km/h till jobbet!

En bra morgon på flera vis.

God morgon cykelvänner!

Nu är jag framme på jobbet och hoppas kunna hålla minst samma tempo här som jag gjorde på vägen hit. Hade en skön pendling med betydligt bättre känsla och fart än igår. Jag startade dagen väldigt tidigt och belönades med motljus. Förhoppningsvis så betyder denna tidiga morgon också att jag kan åka hem tidigt. Ebbah har ridning idag vilket räddar mig, för då måste jag vara hemma runt halv fem annars hade jag kanske blivit kvar här till sent i kväll eftersom det är så kul att arbeta...

Nu; jobb. Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Det är skönt att starta dagen tidigt :-)
    Själv så sitter jag upp på hojen 04:50 :-)
    Kan det bli bättre? :-)

    SvaraRadera