Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-06-01

Kvällsjobb

Kvällssol igår

Hej Cykelvänner!

Igår kväll var jag ju ut och rensade min del av Långa Lugnet, så nu är det rent och snyggt i skogen igen. Tack till alla er som, trots att ni slänger skräp när ni tävlar, väljer att släppa det rakt ner på vägen/stigen istället för att kasta ut det i skogen. För då är det större chans att det städas upp efter avslutad tävling.

Fint att få återuppleva lite minnen från i helgen samtidigt som jag rensade banan från pilar och plastband.

Eftersom jag i vanlig ordning kom ut lite sent så hann jag inte med så mycket träning. Fick ihop lite knappt en timmes cykelträning plus tiden det tog att rensa banan. Stoppade nämligen klockan under tiden som jag jobbade. Sånt där kan man ju inte räkna med i träningsdagboken. Kom tillbaka till Lugnet, lämnade min ryggsäck på toppen och dammade på utför Gamla Mormor. Eftersom jag lämnat ryggan uppe så var jag ju tvungen att åka upp igen och då köttade jag på i serpentinerna när jag ändå var där. Å så avslutade jag det hela med att rulla ner Gamla Mormor igen, med ryggsäck den andra gången.


Nu ska jag faktiskt cykla till jobbet. Det var ju inte igår som jag cykelpendlade. Skönt att få vara frisk och få träna på igen. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar