Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-06-17

Fridens

Godmorgon cykelvänner!

Idag tänkte jag testa hur det är att träna och bli blöt igen. Det var ju inte igår, men nu är det blött ute och regnar lite lätt. Det regnade väldigt lätt även igår under min hempendling då jag inte mycket mer än hann sticka ut näsan utanför kontoret innan det började droppa. Det kom dock bara ett gäng droppar och blev aldrig blött på marken. Det tackade mina helt nya och vita strumpor för.

Jag filmade hela Le Peloton Falun igår och hade väl tänkt att eventuellt lägga ut någon video från det igår kväll. Men så blev det inte. Nu undrar jag om ni helst ser en kortare video på någon minut, eller om ni vill se hela högfartscyklingen (45-50 minuter)?

Igår var det ju torsdag och förutom pannkakor så är också Ebbahs ridning något som hör torsdagar till. Säsongsavslutning på Jaffa igår och nu ser vi fram emot en ny hästsäsong från och med i höst.

Efter ridningen så åt vi lite mat, lite kladdkaka och glass, spelade TV-spel mot sonen (2-4 och 0-7 på NHL16...), duschade bebisen och en stund senare skulle hon läggas. Det var där någonstans som allt gick snett. Istället för att gå ner och redigera film efter att hon somnat så la jag mig på sängen en liten stund. Klev sedan upp nu på morgonen igen... Trött cyklist.

Nä, nu ska vi se om jag är gjord av socker, eller om jag klarar av att cykla till jobbet och bli blöt. Vi hörs lite senare, om jag inte somnar direkt jag kommer hem efter jobbet då förstås...

2 kommentarer: