Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-06-20

Backintervaller på Ebbahs träning och Markoolios Vättern-Bianchi till salu

Tjänna!

Har väl kört dom där backintervallerna då och lyckades faktiskt vara två sekunder snabbare än senast jag körde där. Trots stela stockar till löparben att jobba med och utan någon rejäl maxning. Ebbah tränar ju 18:00-19-ish, så det passade ju perfekt för mig att träna på egen hand samtidigt. Jag körde en gång upp för grusserpentinen som uppvärmning och sedan fyra gånger intensivt. Sedan var jag slut och körde Mördarbacken en gång, men tydligen har man byggt om Mördarbacken för skidtävlingarna, så nu tävlar dom inte längre i riktiga Mördarbacken...

Stum cyklist.

Svensk sommar...

Två generationer Öijer-cyklister.

Två av mina tjejer och jag på väg hem.

Här kan ni buda på cykeln som Markoolio cyklade Vätternrundan på. Det tog honom 19 timmar och 55 minuter. Cykeln är en Bianchi Impulso som är värd 15495:-. Pengarna går till Mustaschkampen. Markoolio själv hade lagt ett bud på 10.000:- men jag budade väl över honom på hans egen cykel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar