Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-05-13

På plats i Skövde med ny cykel

Hej cykelvänner!

Nu ligger Jimmy Bodin och jag på varsin säng med varsin apparat här på Billingehus i Skövde. Det var en lång resa ner men det gick ju bra med gott snack hela vägen och ett matstopp på Subway i Laxå.
Ny cykel fick jag med mig också och jag hann skruva ihop den på kontoret innan Jimmy kom för att hämta upp mig. Det jag har bytt är hjulen, styrstammen, sadelstolpen och sadeln. Annars är det en Bianchi Methanol 29.2 SL, samma modell som jag hade tidigare alltså. Så här ser den ut:

Efter att vi kom ner hit till Skövde så har jag gått igenom cykeln och gjort alla justeringar jag vill göra och dragit åt alla skruvar ordentligt. Känner mig redo. Har även lagt fram allt jag behöver imorgon för att byta om och stoppa rätt saker i fickorna. Allt som är kvar är väl att raka mig och sova. Gött att ha allt under kontroll ändå, imorgon blir det race.

Nä, vi hörs imorgon hörrni, hejdå!

2 kommentarer: