Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-05-04

Körde mig helt tom...

Goderafton vänner!

I morse körde jag ju Le Peloton före frukost, åt sedan min patenterade muggröt, en del godis å så där. Åt dock aldrig någon lunch eller så utan stack iväg från jobbet vid ett ungefär. Ungefär två timmar cykling var planen och en av timmarna blev i snabbdistanstempo, snittade 83% av max:

Inte lång efter det där så hände något. Jag blev helt tom och klen i kroppen. Sista halvtimmen blev i vingeltempo, detta trots att jag åt en energikaka för att försöka lindra förfallet något. Tyvärr var jag väl bortom räddning idag. Kom hem och åt ett par sex ostmackor och drack lite mjölk.
Men det var först efter att vi grillat och jag fått i mig också den maten som jag började bli människa igen. Nu däremot är jag mest bara trött.

Dag två med värme här och våren slår nu till med full kraft. Så det var en rätt fin dag att vara ute och vingla.

Lidingöloppet har ställt några snabba frågor till mig, gilla inlägget nedan och läs sedan den lilla intervjun:


Idag har man lagt ut en banrapport också vilket kan vara intressant för alla er som ska köra loppet. Dessutom så skriver dom om Öijer-line och visar en bild på hur jag tagit en av alla svängar där på Lidingö: https://www.facebook.com/notes/liding%C3%B6loppet-mtb/banrapport-inf%C3%B6r-7-maj/881656825289787

Här kan ni granska eftermiddagens pass:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar