Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-05-08

Jag mår bra!

 Hej döskallar!

Ingen feber idag, så jag mår bra. Skönt det då i alla fall. Det tråkiga i det hela är väl att jag då kanske inte var sjuk under loppet igår utan bara klen. Haha. Ändå bra att jag inte var sjuk givetvis, men lite trist att behöva vara klen också. Det är ju normalt med förhöjd kroppstemp efter en rejäl ansträngning, men gårdagen var något alldeles extra.
Vågen visade 1,8 kilo mindre idag än den gjorde igår morse. Åt förvisso inte så mycket efter loppet heller, så det är inte bara själva tävlingen som ligger bakom det tappet. ´

Sov nio timmar i natt också, guld värt bara en sån sak. Vilket leder oss in på veckans sömnrapport. Inte 7 timmar per natt, men inte heller långt ifrån:

Hade några bilder i mobilen från igår också, här är dom:
Coola Frida på väg ner till Stockholm igår. Vaken hela vägen och glatt humör hela vägen. Bra bilåkarbarn!

Tog en bild när jag kom till Lidingövallen också. Så många cyklister och cyklar. Grymt härligt att se!

En selfie från omklädningsrummet för att kunna skriva på sociala medier om hur loppet var.

Ah. Det var väl ungefär det jag hade i bildväg det. Min 24 minuter långa video från loppets inledning ligger nu ute på min Facebook-sida, kika på det här.

Jag har fått en del frågor om Billingeracet och dess bana. Tänkte först att jag skulle skriva ett blogginlägg om den, men eftersom Sebastian Holmgren har gjort det så bra så kan ni istället kolla hans blogginlägg om Billingeracets bana.

Ni vet när Tobias Ludvigsson var fyra på den första etappen på Giro d'Italia? Då snittade han 488 watt i ungefär 11 minuter och hade ett max på 1100 watt. Jag vet att en del av er gillar sånt och nu kan ni försöka snitta 488 watt i 11 minuter för att se om ni är lika bra som proffsen. Ska man tro internet så väger han 75 kilo.

Nu är det dags för dameliten att göra upp om EM-medaljerna, jag ska slötitta på det och klä på mig nu. Vi hörs lite senare!

4 kommentarer: