Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-05-26

Inte sjuk, men ganska så snabb?

Hej hej Cykelvänner!

Som ni kanske vet så cyklade jag ju backintervaller igår kväll. Det var därför väldigt spännande att se om jag skulle vakna upp och vara sjuk idag igen. Men, inget bakslag här inte! Så i kväll blir det ännu ett pass.

Igår så laddade jag upp passet på STRAVA för att se hur fort det egentligen hade gått uppför:
Det visade ju sig att jag var ganska så snabb?! Det där segmentet är väl tyvärr inte det mest välanvända dock och jag hade inte noterat någon tid där sedan 2011. Men helt kass är jag inte i alla fall...

Nu blir det en heldag jobb följt av en härlig stund i ridhuset. Träningen får bli sent i kväll, men det blir i alla fall träning igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar