Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-05-24

Idag ska jag cykla!

Cykeln är med till jobbet idag, liksom en väska med ombyteskläder. För idag ska det cyklas!

Men okej, nej. Jag är inte frisk än. Kommer kanske aldrig att bli det. Men om jag blir det imorgon så blir det träning onsdag, torsdag, fredag och sedan Långa Lugnet på lördag.

Att jag har med mig cykeln idag är för att jag ska markera Långa Lugnet efter jobbet då det går snabbast att cykla och markera bana. Cykel är alltid bäst. När man ska cykla på fincykel några timmar så bör man också ha cykelkläder på sig. Det är sedan gammalt det. Så även om jag varken är frisk eller ska träna så kommer jag ikväll åtminstone att få känna mig som cyklist för en stund. Känns stort!

Hör av er om ni vill hjälpa till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar