Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-05-20

Dag 2 = hemma med 3

Tjaba tjena!

Dag två som jag är hemma med denna mancold. Det är också dag 2 utan vatten i huset. Rörmokaren kommer i eftermiddag, så det återstår en del timmar innan något händer där.

Inte heller idag är jag ensam hemma. Igår fick Frida stanna hemma med mig och hon är också hemma idag. Dessutom har nu Filip och Emily slutit upp i sjukdomsyran. Fyra av sex i familjen sjuka alltså. Plus inget fungerande vatten. Låter som ett recept på en bra dag det.
För egen del så känns det som om det går åt rätt håll med det här sjukandet, men jag är långt ifrån något träningsbart skick.

Kanske hinner jag läsa lite mer i den här boken? Hade förhoppningar på det, men det verkar bli svårt. Kanske får bli i kväll när Frida gått och lagt sig...

1 kommentar: