Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-04-17

Vilodag

Proffsfarsa idag. Frida somnade ca: 20 minuter innan Filips inomhusfotbollsmatch började och hon vaknade ungefär tio minuter efter att den var klar (och hon skulle in i bilen).

Tjaba tjena!

Idag vilar jag. Kunde kanske vara bra med en sådan där vilodag också. Har planerat hård träning måndag till lördag nästa vecka så det är nog bäst att låta bli cykeln idag.
Vi var iväg på fotboll tidigare idag. Filip har börjat (igen) med det. Även Ebbah har haft fotboll idag, men då bara träning och inte match. Lyckades få Frida att sova hela matchen, vilket var skönt för både henne och mig för att ha en vaken ettåring i en sporthall en timme eller två kan bli ganska intensivt.

Efter fotbollen så kollade jag sista fyra milen av Amstel Gold Race. Annars så har det väl mest varit hushållssysslor här hemma. Tvätt, disk, städ och laga mat. Ronya har jobbat 10-19 så jag har fått leka på egen hand.

Tänkte väl passa på att lägga mig i vettig tid i kväll istället för att träna halva natten. Ska bara fixa lite saker som jag behöver fixa med först. Det finns alltid något att göra... Vi hörs igen imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar