Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-04-26

Spurtade till jobbet idag

Hej och godmorgon från Borlänge!

Ännu en småfrisk morgon med -4 på temperaturmätaren där hemma. Dimmigt dessutom. Spurtade till jobbet idag även om jag givetvis inte spurtade hela vägen, men 10x30 sekunder blev det i alla fall. Före frukost dessutom för extra effekt.
Oh, deer!

Härjad.

Frostigt.

Benen kändes faktiskt bättre än igår, men så var det ju 24 timmar sedan jag körde hårt också så benen har väl hunnit återhämta sig något. Högkolhydratkosten igår hjälpte till den med. I eftermiddag väntar dock slakt igen då jag ska köra sådär 80-85% av max igen. I lördags gjorde jag det med pigga ben och idag ska jag göra det med slitna ben. Det är en enorm skillnad och det kommer bli ett saftkalas utan dess like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar