Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-04-06

Livspussel och Fredrik Ericssons nya bok

Livspussel level 3000. Frugan och jag möttes några minuter på en parkeringsficka mellan Enköping och Sala igår. Med mig hem fick jag de två yngsta familjemedlemmarna, så nu har jag alla barnen samlade här hemma igen.

Ebbah hade innebandyträning igår, Frida och jag passade då på att handla lite på ICA Slätta, som ligger precis bredvid hallen där Ebbah tränade.

Jag skulle ha kört 45 minuter tempo igår kväll, men det gjorde jag inte. Jag får helt enkelt köra det senare i veckan istället. Kommer bli toppenskoj!

-----

Igår så kunde man läsa på lite olika håll att Fredrik Ericssons bok, Cykelträning - träningslära för landsväg och MTB, kommer att finnas tillgänglig från mitten på april. Jag är ju ingen bokmänniska och har nog aldrig sett fram emot ett boksläpp tidigare i mitt liv, men den här är jag riktigt sugen på:

Det finns en liten trailer för boken på YouTube också, det finns mer filmat material som man får tillgång till som hör till boken nämligen. Nu har jag ju inte läst boken, men trailern är ju faktiskt väldigt intressant:

Såg ni? Jag är ju med!

-----

Så vill jag bara avsluta med att tjata om det jag skrev om igår eftermiddag. Nämligen att man som tjej har en gyllene chans att bli proffs 2017 via Zwift och Canyon-SRAM Racing.

-----

Nu ska vi väl knyta ihop morgonsäcken och spendera dagen på dagis, skola och jobb. Heja roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar